preklad php

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Pondělí Červen 2 10:40:29 CEST 2003

karlos <karlos na hospital-pe.cz> wrote:
-> Zdravim, hned na zacatku se omlouvam, ale v linuxu moc neumim.
-> Situace je takova, ze mam apache na linuxu. Dal tam mam php jako modul a
-> mysql. Vse chodi jak ma. Ted ale potrebuju php znovu prelozit kvuli podpore
-> dbase. Stahl jsem si z webu zdrojaky k php a i kdyz postupuju podle navodu v
-> INSTALL a vse probehne jak ma bez jedine chybove hlasky, tak mi i po
-> restartu apache bezi stale predchozi verze php. Poradite nekdo pls?

ovela vhodnejsie by bolo prelozit php s RPM/DEB zdrojaku, a zmenit dbase.
takto sa vam to prelozi a nainstaluje ovela cistejsie...
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
WinError #99999: Out of error messages.