provoz serveru - cena za elektrinu

Miloslav Synek synek na pbtisk.cz
Pondělí Červen 2 11:09:08 CEST 2003

dobry den,

> alternativa mi vychadza jedine nejaky novy stroj, teda
> celeron nad gigaherz,
> lebo nic pomalsie uz dnes nekupim.. ked hovorite ze je
> sakramentsky rozdiel tak aby som na seba neusil budu.

... ja jsem takhle nedavno koupil na tohle mini-ITXovy
board EPIA-800 s C3 procesorem a mam na tom zatim asi
40 dni uptime bez jakehokoliv chlazeni (vetrak z procesoru
sel dolu i  s chladicem a chladic je tam o neco vetsi pasivni,
ktery pochazi z nejakeho stareho pentia a je to slusnej kus
materialu, ve zdroji jsem sice vetrak nechal, ale s teplotnim
cidlem takze zatim jeste nezapnul - uvidime v parnem lete.
Disk u toho je nejaky seagate 4gb, jen je tam jeste pridana
druha sitovka - neco na RTL8139.
A na zaver aby to cele nebylo OT - odber jsem tomu meril jiz
zde popisovanym zpusobem - mam prodluzovak na kterem je elektromer
(dost casto se mi to hodi) a vychazi to na nejakych 25KW za mesic.

S pozdravem

Miloslav Synek

Kontakt: synek na pbtisk.cz <mailto:synek na pbtisk.cz>   nebo  ICQ
UIN:122152331
---
Počítače jsou výborným pomocníkem při řešení těch problémů, které by bez
nich vůbec neexistovaly......