rdate a ntp servery

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Pondělí Červen 2 11:00:58 CEST 2003

On Mon, 2 Jun 2003, Adam Pribyl wrote:

> Pokousim se nastavit ("sesynchronizovat") cas pomoci rdate pod RH9.
> Slozitost rdate je minimalni, problem je ovsem v tom, ze jakykoli server
> ktery zkusim odpovida jen neco jako  "Alarm clock" nebo connection
> refused.
>
> Zkousel jsem ledasjaky server ze Seznamu ceskych ntp
> (http://bass.wz.cz/ntp.html) ale vysledek je stale stejny. Taktez clanek
> na rootu (http://www.root.cz/clanek/498) mi vysvetleni neprinesl.
> Tusite nekdo kde je problem?
>
> Vysledek vypada napr. takto:
> rdate -p 195.113.144.201
> [...]

ntp servery obvykle komunikuji prostrednictvim sluzby "ntp", rdate sluzba
funguje je dostupna prostrednictvim sluzby "time".

Bezi na onech serverech, co zkousite "time server"?

Btw. nedavno tu vysel seznam ntp serveru, takze zkuste

ntpdate -s <ip time serveru>

--
Bc. Zdenek Kaminski <sutr at kyselica.eunet.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.org/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488