OT - program pro editaci zvukovych souboru

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Pondělí Červen 2 11:47:32 CEST 2003

Mošnička Roman wrote:

>ahoj,
>potreboval bych programek pro editaci zvukovych souboru. Jde mi o to,
>abych mohl jednoduchym zpusobem sestrihat casty skladeb a urcite useky
>zpomalit. Jak jste poznali, tak v tomto jsem uplny laik,takze bych prosil
>o doporuceni neceho lehciho.
>
>Predem dekuji Roman Mosnicka

Audacity. Umi i "dlouhe" wavy (okolo 800MB). Pouzivam k uprave
nahravek z radia. V dnesni dobe se jedna pravdepodobne o nej-
nadejnejsi wav editor v linuxu. I kdyz - na prvni pohled na to nevypada.

Dalsi souvisejici soft ci alternativy:

ecawave
ecasound
sox
dap
snd
sweep (!)
glame
gnusound
rezound
mhwaveedit

Zkuste jeste sweep, vypada zajimave a beha slusne, ackoli je asi urcen
k trochu jinemu ucelu.

Pokud narazite na nejakou zajimavou alternativu, dejte vedet! Dik.

Zdr. OldFrog.