php + iconv alebo recode

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Pondělí Červen 2 13:54:07 CEST 2003

On Mon June 2 2003 08:36, Michal Cihar wrote:
> Zdravim

> Php z distribuce to neumi?

Nie pri pokuse o citanie dat cez najnovsi phpmyadmin to ukaze zhaluzene znaky
(charset) a chce to zapnut recode alebo iconv (phpinfo() pisalo neico v
zmysle ze recode a iconv su experimental a nie plne podporovane). Tak som to
odrpmkoval doprec, a stiahol nove php a to nasledne skonfiguroval (neboli
errory, obe recode aj iconv mali yes :)), a phpmyadmin nic :(.

> Co znamena nejako nefunguje? Co to zahlasi?

Praveze toto zbehlo (yes...vid vyssie).

--
Martin Hudec

"In google non est, ergo non est."