RH9 a routing ADSL

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Pondělí Červen 2 14:10:31 CEST 2003

Hmmm ja som nedavno rozchadzal ADSL v madarsku na Mandrakovi. Riesene to bolo:

Access concentrator(mala krabicka) <-----> eth0 [LINUX] eth1 <-----> LAN

nastavene to bolo tak, ze eth1 mala privatnu IP (192.168.0.10), eth0 mala IP
cez DHCP (dynamicka IP od poskytovatela), plus mala jeden alias, a bolo tam
tiez rozhranie ppp0 (po skonfigurovani ADSL pripojenia). Vytvara ti to tvoje
USB volake ppp0 interface?

Mozno strielam naslepo...ale snad dako helfnem.

--
Martin Hudec

"In google non est, ergo non est."
- unknown IRC operator