RH9 a routing ADSL

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Pondělí Červen 2 12:24:45 CEST 2003

Dne Mon, Jun 02, 2003 at 12:11:41PM +0200, Pipin napsal:

> to ja nevim zda to dela ppp0 interface.... zatim je to ve stadiu objednavky,
> ja hlavne potrebuji zjistit, zda to vubec pujde propojit... kdyztak by se to
> neobjednavalo

Pokud je to ve stadiu objednavky, tak objednejte variantu s ethernet
vyvodem, misto USB. Je to za stejne penize a rozchodit to je hracka, temer
by se dalo rict, ze se to omezuje na zadani pptp <ip od telekomu>.

USB varianta sice teoreticky chodi, ale jeste jsem nevidel nikoho, kdo by si
objednal radeji USB nez ethernet modem.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nekdy je rozumne o krok ustoupit, aby se prodlouzil rozbeh.