Slackware Live CD --offthread: knoppix - problemy

Martin Dvorak martin.dvorak na jasnet.cz
Pondělí Červen 2 12:46:43 CEST 2003

no, z mych zkusenosti s knopixem (verze z pulky kvetna) jsem zjistil, ze
kdyz je malo pameti, taxi vytvori swap na disku, co najde. ale jinak do
hardware nezasahuje. takze bootovani podle meho nemeni...
podle chovani to vypada, ze jste neco (napr. antivirus, hardware)
updateoval ze zarizeni, ktere nemuze najit pri startu a ktere k tomu aby
dokonal update neceho... co jste nenapsal presne... potrebuje... a proto
vytuhne, ale to nepatri do tehle konference...
zdravi martik