podpora velkych souboru? je potreba/zapnuta?

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Červen 2 12:51:37 CEST 2003

> Jak si to tak googlim, vypada to ze mkisofs v teto verzi proste
> nedonutim dat na DVD soubor >2GB. Dost blbe :(
>
> Takze z jineho soudku: Mate prosim nekdo overeny driver pro Windoze98,
> ktery mi ukaze 100G ext2 particii? V necem to vypalit musim :-|

No pokud ty windows budou na jinem pocitaci, tak samba 3GB soubor zvladne.
Sice jsem u ni narazil na _dost_ podivnou hranici 45 GB (na vetsim souboru
padne), ale to by nemel byt vas problem :-)))

-- Honza Houstek