podpora velkych souboru? je potreba/zapnuta?

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Pondělí Červen 2 14:21:35 CEST 2003

> Proc blazen? Na 100Mbit siti to bude trvat tak pul hodiny.
> Obavavam se, ze kdyz uspejete s nejakym tim ctenim ext2 na
> windows, tak rychlosti moc oplyvat nebude.

No, pokud dosahne rychlosti konstantni, tak mu staci rychlost 1.x krat vyssi
nez je rychlost zapisu na DVD. Takze IMHO nebude potrebovat nic extra. Ale
zaroven to plati o siti. Pokud by to palil v dobe, kdy na siti neni zadne
zatizeni a ma konstantni rychlost, tak to muze palit primo ze site pres tu
Sambu.

TNX