podpora velkych souboru? je potreba/zapnuta?

Jan Klügl jklugl na pikebo.cz
Pondělí Červen 2 14:17:43 CEST 2003

Honza Houstek wrote:

> Proc blazen? Na 100Mbit siti to bude trvat tak pul hodiny. Obavavam se, ze
> kdyz uspejete s nejakym tim ctenim ext2 na windows, tak rychlosti moc
> oplyvat nebude.

JEDEN pocitac ma volne misto pro paleni DVD.
Neuspel jsem s nicim, rezignuji a split-uji.
Pozdeji popremyslim o robustnejsim reseni, ale na soubory >2G
jsou proste kratke jak w98 [FAT32] tak Linux [mkisofs] :-|

--

                                     Jan Klügl