ot: provoz serveru - cena za elektrinu

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Pondělí Červen 2 16:27:28 CEST 2003

> Mimochodem, procesor v me oblibene desce VIA EPIA-800, coz
> je nejaka ta C3-800A ma podle tehle tabulky nejakych 8,5W(i tak
> je to proti takove i386SX s <2W nenazranec nenazrana), takze skoro
> desetina nejakeho Northwoodu. (Nevim, nevim, jestli pri tomhle
> vyvoji nebudeme brzo potrebovat jeste tak 2-3 Temeliny :-))

Mozna ne. Kamos-stavar mi rikal, ze se zcela vazne zacina uvazovat o
projektech rodinnych domu bez klasickeho vytapeni - barak se postavi natolik
tepelne zaizolovanej, ze na pokryti tepelnych ztrat bude stacit ztratove
teplo z zarovek, pracky, varice...
... a prave z pocitacu.
Kdyz se tak divam do te tabulky na vyse uvedene adrese, par let a nebude to
az tak uplne sci-fi :-))

S pozdravem Zdenek Bohm