kodovanie win1250 v xmms

Ing. Vlastimil Pospíchal vpospichal na tiscali.cz
Pondělí Červen 2 16:39:25 CEST 2003

On Mon, Jun 02, 2003 at 13:40:17 +0200, Milan KUNDRAT wrote:

> na titulky staci
> recode cp1250..l2 titulky
> a tiez nie su ziadne problemy :)
> Milan KUNDRAT

Jenže je s tím zbytečná práce. Pokud je film s titulky na CD, je nutné
titulky překódovat, uložit do dočasného souboru a jeho jméno dát jako
další parametr pro spuštění mplayeru. Uznávám, že je možné to udělat
nějakou vhodnou dávkou, ale proč?

Po úpravě mplayeru vložím CD do mechaniky a přestává mě zajímat, jestli
jsou titulky v ISO-8859-2 nebo Windows-1250. Jedou obojí a to rovnou z CD.
Bez dalších parametrů a bez namáčení.

Kit
--
Ing. Vlastimil Pospíchal