textove soubory, spojovani, hromadna prace s nimi, par skriptu ktere mam urcite spatne

matejic na troja.fjfi.cvut.cz matejic na troja.fjfi.cvut.cz
Pondělí Červen 2 17:03:05 CEST 2003

hm, to prvni bych mozna prepsal na

#!bin/bash
for FILE in * ; do
   if [ -r $FILE ]; then
      if [ ! "`cat $FILE | grep perfekt`" =3D "" ]; then
      cp $FILE ../adresar_s_nejlepsi_kvalitou/$FILE
   fi
done
exit 0

ale ja tomuhle moc nerozumim a dal se mi tvuj mail nechtelo cist :-)

Tomas