Slackware Live CD

Štěpán Liška stepan na comlinks.cz
Pondělí Červen 2 17:15:10 CEST 2003

Moc jsem to zatim nezkousel, ale fungovalo to zatim vsude kam jsem to
strcil

Pripominky:
-jinak by to chtelo o tech asi 20s zmensit, nebot musim take zapinat
overburn na CDRW.
- hlasuji pro mozillu misto netscape, nebot netscape po mne chce
registraci, coz mne prudi

Diky za tu praci, uz davno jsem neco takoveho hledal a vsechno co jsem
zkusil sam bylo na pendrek.

Stepan.