invalidate: busy buffer

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Červen 2 18:13:40 CEST 2003

uz som mudrejsi, http://www.spinics.net/lists/raid/msg00636.html hovori
ze sa to moze diat ked je root filesystem na raid-e, kedze ten nie je
nikdy odmountovany, a v case shutdownu este moze byt nieco v buffroch,
ale ze to nie je na zavadu, pretoze uz je aj tak len v read-only mode.

kazdopadne, distribucne jadro mi to nerobilo, ale to pouziva initrd
(ja som si dal raid1 do kernelu). moze ma niekto nakopnut, ako spravit
initrd? v kernel-howto som sa dopatral iba k velmi strucnemu popisu z
ktoreho pravdu povediac moc mudry nie som, viem o tom len ze je to image
ramdisku ktory sa pouzije pri bootovani. zeby sa ten pouzival ako root
fs?