Zoltrix Genie Wonder Pro a zvuk na kabelovce (UPC)

Jermen jermen na atlas.cz
Pondělí Červen 2 20:39:22 CEST 2003

Uctive pozdraveni!
Mam Zoltrix Genie Wonder Pro a pouzivam ji spolu s bttv a tvtime. Pokud ji
mam pripojenou na obycejnou spolecnou antenu co mame na strese, tak je
vsechno OK, ale kdyz ji pripojim na kabelovku (UPC), tak sice najde
hromadu programu s dobrym obrazem, ale slysim jenom sumeni (resp. zvuk a k
nemu silny sum).

Kartu instaluji:

insmod bttv card=46 radio=1 pll=1

Jako tuner si v tomto pripade detekuje c. 2, neboli Philips NTSC (FI1236,
FM1236 and compatibles), coz je celkem podivne, protoze na karte je
zaskrtnuto PAL D/K,I,G. Kdyz zkusim

insmod bttv card=46 radio=1 pll=1 tuner=xx

a misto xx zkusim neco jineho, tak je nejlepsi vysledek s c. 13 a 26 (Alps
TSBC5 a LG PAL_I (TAPC-I701D)), ale porad to silne sumi (ve srovnani
se spolecnou antenou - tam je to v pohode i s c. 2 - Philips NTSC).

Zkousel jsem snad vsechny tunery v seznamu, ale nic ;(. Googloval jsem ze
vsech sil, ale bez vysledku. Na jyxu jsem neco ke zvuku nasel (nejsem
jediny, kdo s tim ma problem), ale nic konkretniho k me karte. V tvtime
jsem zkousel vsechny mozne normy, ale nic. S xawtv to dopadlo stejne.

Nevite nekdo jak na to? Uvitam i doporuceni na jinou kartu, ktera mi bude
fungovat.

Jermen