zalohovani - konec pasky

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Pondělí Červen 2 23:46:16 CEST 2003

Zdravim,
chystam se definitivne vyresit zalohovani sveho serveru a nevim jak
osetrit konec pasky. Idealni by pro mne bylo, kdyby mi server poslal
mail treba na mobil, kde by mne informoval, ze mam pasku vymenit.

Na zalohovani nechci pouzivat nic sloziteho, pravdepodobne pouziji tar
nebo tar v kombinaci s programem hdup. Na pasku to zatim posilam rucne
tar cvf /dev/nst0 /pub/data

Kdyz pak tar narazi na konec pasky, asi vrati nejake chybove hlaseni,
ktere bych potreboval nejak osetrit tak, aby mi prisla zprava. Nemate to
nekdo rozumne vymyslene?
V konferenci jsem narazil na doporuceni pouzit tar v kombinaci s -M -F
skript, ovsem podle manu je M multi-volume, coz myslim neni muj pripad,
protoze jednotlivych zaloh se mi na pasku vejde hodne a posledni nebudu
chtit delit, udelam ji na novou pasku znova.

PS. Mam nechat kompresi na DATce nebo zvazovat bzip2?

--
Vaclav Dvorsky
http://www.akira.cz