provoz serveru - cena za elektrinu

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Úterý Červen 3 08:56:34 CEST 2003

> -> Toto je lez. Existuje alespon jedna stredni skola, kde na wattmetr
> -> nenarazite. (A pochybuji o tom, ze by to byla nejaka rozsirena pomucka,
> -> budete mit velke stesti, kdyz nahodne vybrany fyzikar bude vedet, o co se
> -> vubec jedna.)
>
> neprehanate to? ako moze byt loz "Urcite se vyskytuje..."? ako mozete
> obvinovat ludi z lzi ked vyslovuju svoje presvedcenie (a este to
> zdoraznia)?

Ne neprehanim. Veta na kterou jsem reagoval znela "Urcite se vyskytuje na
kazde zakladni i stredni skole v kabinete fyziky." Vsimete si slovicka
"kazde". Vim alespon o dvou strednich skolach, kde wattmetr zarucene neni
(skola kde jsem studoval a skola kde ted mj. ucim). Ponechal jsem bez
povsimnuti zminku o zakladni skole, to je uplne mimo.

Jinak nikoho z niceho neobvinuju. Proste jen konstatuju, ze nema pravdu.

> a ohladne fyzikara, neviem ako ste to myslel ale predpokladal by som ze
> by mal vediet co je to wattmeter...

Vcera jsem na svych koleginich overil, ze 2 ze 4 fyzikarek nevi, co je
wattmetr. Tedy dokazaly z toho slova odvodit, ze to asi je neco, co meri
watty, tedy prikon, ale jinak naprosto netusily.

-- Honza Houstek