WANTED: podpora komprimovaných sdílených knihoven do UPX?

Pavel Janík Pavel na Janik.cz
Úterý Červen 3 09:23:47 CEST 2003

   From: Miloslav Trmac <mitr na volny.cz>
   Date: Tue, 3 Jun 2003 08:52:59 +0200

   > "V pameti podival"?

Ano, mělo to být v uvozovkách. Samozřejmě by se nemohl podívat do paměti,
ale např. někam (do souboru), kde by bylo řečeno, kde knihovna již
rozbalená je a přes shm by by to mohl používat jako sdílenou paměť.

Já si myslím, že to řešitelné je i jenom v user-space. Bude to obtížné, ale
principiálně to jde. Jde pouze o to vhodně upravit (uznávám, že to bude
náročné) UPX.
--
Pavel Janík

Because People Are Stupid(tm).
                  -- Alexander Viro <viro na math.psu.edu> in LinuxKernel