problem s pomalou kartou SMC EtherPower II

Onofer Dusan onofer na phf.euke.sk
Úterý Červen 3 09:55:45 CEST 2003

On Mon, 2 Jun 2003, Zdenek SUTR Kaminski wrote:

> Nektere karty neumi skutecny full duplex. Zkuste pustit

Zda sa mi, ze to bude bud zlym ovladacom alebo ta karta je fakt odpad. Na
strankach smc.com som nasiel ovladac pre 2.4 kernel ale nepodarilo sa mi
ho skompilovat. Vyskusam sa s tym este trochu pohrat, ak nie, zrejme tam
dam nieco co funguje normalne -- kartu od inej firmy.

> Tu sitovku mam taky a dela mi to presne to same :-( A 3comky 3c905-XXXX
> Tornado to delaji taky, obecne pry 3comky ze serie 905 toto neumi, i kdyz
> jsou obecne 2x drazsi ner rtl8139 :-(((

Ja mam s 3com (905-tx tusim) celkom dobre skusenosti, funguje ako ma
(aspon si to myslim). Iba raz sa stalo, ze nam dodali asi 8ks 905-tx-m
vyrobene niekde v Cine, a tie nefungovali vobec -- so switchom dohodli
100FD ale realna rychlost ledva ku 10Mbit (niektore iba 100kbit :)).
Reklamacia vsak bola bez problemov uznana.

d.

--
Dusan Onofer <onofer na phf.euke.sk>, RFC 1925 2.(1): It has to work.