smartd - nez odejde disk

Petr Klima xklima08 na stud.fit.vutbr.cz
Úterý Červen 3 10:04:30 CEST 2003

Honza Houstek wrote:

> Tohle neni zas tak nenormalni. Nechal jsem ted pul hodiny bezet
> badblocks, jsem zavreny ve skleniku (rozumej panelaku) a venku krasne
> sviti slunce, a disk Seagate Baracuda V, 80 GB ma 55 °C (v case nejsou
> zadne vetraky, jen chladic od procesoru).

Nenormalni to asi neni, ale nebezpecne temer urcite je. Ja mam disk
bez vetraku, ale usazeny tak, ze neni obestaveny plechem a i bez
ofukovani ma cca 45 stupnu. Hodnoty pres 50 bych se vylozene bal.

--
Petr "Tosuja" Klima
mail: xklima08 na stud.fit.vutbr.cz