smartd - nez odejde disk

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek Janousek na FoNet.Cz
Úterý Červen 3 10:07:31 CEST 2003

	Hezne potkavam disky, na kterych neudrzite ruku ani 2s (a to
jsem udajne hodne odolny na rukach), to ze jim to neprospiva a ze pujdou
do kytek je jina... provozni podminky to vhodne nejsou, ale kratkodobe
se jich bat vylozene nemusite...