nastaveni jazyka v mozile

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červen 3 11:04:21 CEST 2003

Dne út 3. června 2003 12:12 jste napsal(a):

> take kontrolovano, je nastaveno 8859-2, ale pravda je, ze to dela
> jen na lokale, stejne stranky ze serveru jedou v pohode.
> Muze to byt nekde v apachi?

Může skontrolovat apacha zda do hlavičky požadavku necpe nějaké kodování
natvrdo a stránka je v jiném i když to je na strance napsané.

V apache

#
# Specify a default charset for all pages sent out. This is
# always a good idea and opens the door for future internationalisation
# of your web site, should you ever want it. Specifying it as
# a default does little harm; as the standard dictates that a page
# is in iso-8859-1 (latin1) unless specified otherwise i.e. you
# are merely stating the obvious. There are also some security
# reasons in browsers, related to javascript and URL parsing
# which encourage you to always set a default char set.
#
AddDefaultCharset UTF-8

Potom taky skontrolovat co je v html souboru

<head>
	<title>Uvodni stranka</title>

Prostě problém bude jak se tyto dva udaje budou rozcházet nějaký prohlížeč
vezme to kodování ze stránky (IE) a některý z té hlavičky od apacha
(mozilla).

Pokud máte na serveru html v ruzném kodování nemůžete napevno definovat
hlavičku apacha na nějaké kodování, ale budete to muset psát pouze do kazdeho
html.

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |