velka reklama W2003 Server na rootovi.cz - nazor navstevnika

Martin Hudec corwin na corwin.sk
Úterý Červen 3 13:58:48 CEST 2003

Nehamptat? :) Co to je?
Ja nevravim, ze reklama je zla. Iba ze mi dosla ironicka ;). Minimalne si ale
pozriem co ten W2003 dokaze (pre porovnanie) a to je myslim to co ta reklama
chcela nie?

Ostatne ohladne toho, ze kazdy chce z niecoho zit je dobre si precitat clanok
od Jura Bednara v Prielome (Problemy internetovej reklamy):
http://www.hysteria.sk/prielom/18/

Mozno to stoji za zamyslenie.

--
Martin Hudec