initrd [was: invalidate: busy buffer]

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Úterý Červen 3 11:57:10 CEST 2003

> ako spravit
> strucnemu popisu z

> man mkinitrd ?

dakujem, ako nakopnutie stacilo. nakompiloval som si teda jadro s
raid1 ako modulom (na raid1 su vsetky particie, vratane /boot a /)
no pocas bootu mi vypise (po natiahnuti ip_conntrack, ip_tables a
NET4):

kmod: failed to exec /sbin/modprobe -s -k block-major-9, errno = 2
VSF: Cannot open root device "901" or 09:01
Please appen a correct "root=" boot option
Kernel panic: VFS: Unable to mount root fs on 09:01

a dalej sa neviem dostat. lilo mam nastavene rovnako ako pri
distribucnom jadre, ktore bootuje bez problemov.