imap foldery a squirrelmail

Ivo Panacek ivop na regionet.cz
Úterý Červen 3 12:53:14 CEST 2003

Dne úterý 03 červen 2003 12:31 jste napsal(a):
> Zdravim vsechny,
>
> mam otazku, zda se nekomu podarilo uspesne rozbehat Squirrelmail tak, aby
> jim vytvarene imap foldery s diakritikou byly dobre citelne i v jinych mail
> klientech (Kmail, Outlook Express). Me se ho zatim nedari, bez zasahu do
> phpka, nijak priohnout. Diky za kazde nakopnuti spravnym smerem.

Ja to resil cca pred 2 lety a tehdy to opravdu neslo.
Navic prekodovaci funkce v php rozumne nefungovala.
Jak to je u soucasnych verzi, nevim, ta stara zatim jede
vcelku bez potizi.

Psal jsem si na to tema "denicek", tam by se patch na
tehdejsi verzi dal najit. Bylo to na docela HODNE mistech
(prepinani, vytvareni, mazani, ...).
Lze to nalezt zde:

http://ivo.panacek.cz/www/howto/squirrelmail/
--