zalohovani - konec pasky

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Úterý Červen 3 12:57:51 CEST 2003

On Tue, 3 Jun 2003 09:08:23 +0000 (UTC)
houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz (Honza Houstek) wrote:

> No pokud vim, tak bzip i gzip jsou blokove komprese, takze prijdete
> jen o blok, ve kterem nastala chyba. Navic soucasti baliku bzip2 je i
> bzip2recover, ktery dela presne to - rozbali poskozeny archiv (resp.
> to, co lze zachranit).

bzip2recover jsem uz nekolikrat pouzil, v 90% pripadu marne - na ten
bych se rozhodne nespolehal.

Trochu OT:
Vubec mam s bzip2 kompresi velkych souboru (jako jsou zalohy > 500MB)
spatne zkusenosti, naproti tomu gzip se mi zdal docela spolehlivy.
Soubor zbaleny pomoci bzip2 na disku, o chybe media nemohla byt ani rec
a nesel rozpakovat. To je v pripade zalohy docela podstatny problem.
Naproti tomu gzip mi sice dela soubory o neco vetsi, ale spolehlive.

Martin