Mandrake - visící Shift v ICA

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červen 3 14:14:19 CEST 2003

Dobrý den,

u MDK 9.1 se mi opakovaně stává při práci v ICA klientovi (verze 6) taková
nepříjemná věc (divím se, že jsem nevygoogloval o tom zmínku).

V nějakém TXT editoru na řádku stisknu Shift + šipka_kamkoli, označím si
text, pustím shift - no a jako bych nic nepustil, když si kliknu třeba i
myší tak se mi označí text a nejde se toho zbavit jinak než divokým
mačkáním obou shiftů (někdy taky ne).

Když tuto kombinaci provozuji přes VNC (tedy někde si pustím VNC terminál,
připojím se k MDK, tam pustím ICA...), tak se to neděje.

Stejně tak se to neděje, pokud v Xech mám US klávesnici, děje se to pouze a
jen s českou (německou a jiné národní jsem nezkoušel).

Když jsem před časem zkoušel RH8.0, tak tam mám takový jasně nejasný pocit,
že tohle se tam nedělo.

Protože těch mandraků jsem nasadil u nás ve firmě celkem dost ať už jako
servery, nebo pracovní stanice, nerad bych to všecko předělával na redhata.
Tencí klienti co tu jsou (neboť jsou dělány na MDK) mi to dělají samozřejmě
taky. Šéf by teď všude dal nejraději XP embedded.

Tož teda dík všem, co mě (a nejen mě) s tím pomůžou.

JL.