Zakaz reklamy v prohlizecich

Martin Hassman martin.hassman na vscht.cz
Úterý Červen 3 15:59:38 CEST 2003

On 03 VI 2003, you wrote in cz.comp.linux:

> Mne prijde o neco elegantnejsi pouzit proxy (treba squid), nejaky
> redirector (squirm) a hlidat to tam. Delam to jen pro svuj pocitac, je
> to jednoduche a da se tak udelat prakticky vsechno co potrebuju.

To je vec nazoru.
Me osobne neprijde elegantni si zrizovat proxy kdyz chci zakazat flash ;-(
Urcite na to ma vliv i to, ze s proxy zadne skusenosti nemam, ale myslim si, ze toto by mela byt
vlastnost prohlizece - proste kliknu sem, kliknu tam a hotoho - flash z dane domeny je zakazan. Kdyz
uz mam klikaci prohlizec (coz mozilla i pres vsechny mozne klavesove vychytavky je), tak uvitam
jednoduche klikaci rozhrani nez konfigurovat si proxy ;-) Nic proti proxy, asi to je elegantni, ale reseni v
primo v Mozilce by bylo IMHO elegantnejsi.

Bohuzel to zatim pro flash v mozille nativne neni, ale verim, ze se toho brzy dockame ;-)

met - martin hassman

--
Martin Hassman
Institute of Chemical Technology in Prague