ot: provoz serveru - cena za elektrinu

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Červen 3 16:41:35 CEST 2003

Dne Mon, Jun 02, 2003 at 03:58:09PM +0200, Miloslav Synek napsal:
> DD,

> ... díky za tenhle odkaz, dlouho jsem neco takoveho hledal
>
> Mimochodem, procesor v me oblibene desce VIA EPIA-800, coz
> je nejaka ta C3-800A ma podle tehle tabulky nejakych 8,5W(i tak
> je to proti takove i386SX s <2W nenazranec nenazrana), takze skoro
> desetina nejakeho Northwoodu. (Nevim, nevim, jestli pri tomhle
> vyvoji nebudeme brzo potrebovat jeste tak 2-3 Temeliny :-))

;-)))

A co teprve Via EDEN procesory. Kdyz jsem porovnval jejich spotreby, tak
jsem nasel tabulky, kde byly vlastni spotreby ATX zdroju ruznych vyrobcu a u
nePFC to bylo klidne 30% navrch, u PFC treba 10%. VIA na tom demonstrovala,
ze jejich procesor ma s cipsetem mensi spotrebu nez je vlastni spotreba
zdroje pro P4. Pak se z toho daji postavit pocitace, co potrebuji 55W zdroj
bez vetraku. Moc hezka hracka, vice treba na www.mini-itx.com, skoda ze se
to u nas tezko shani, mam slibenou ukazku takoveho zdroje u jednoho vyrobce
v Praze, ale jeste nemaji dokonceny vyvoj.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
   bud vlastnimi schopnostmi,
   anebo hlouposti jinych.