FW: sendmail - nelze otevrit my_domain

Miroslav Zidek mizi na worldmail.cz
Úterý Červen 3 10:16:42 CEST 2003

Dobry den,

posla mi bracha tenhle mail a protoze se momentalne nedostane do
konference, posilam to ja.

----- Forwarded message from Milan Zidek <cz274471 na tiscali.cz> -----

Date: Mon, 2 Jun 2003 21:17:50 +0000
From: "Milan Zidek" <cz274471 na tiscali.cz>
To: mizi na mzidek.net
Subject: sendmail - nelze otevrit my_domain

Zdravim,

uz ani presne nevim co PRESNE jsem delal :-(( - vim jen, ze jsem zkousel
s pridanim uzivatele (lokalni stanice, nic v siti) a prekladal genericstable.
Od te doby mi ale nefunguje sendmail (lepe receno nejde otevrit my_domain).
Pri restartu hlasi

/etc/sendmail.cf: line 112: fileclass: cannot open '/etc/mail/my_domain':
Group writable directory

Snad bych chapal, ze je to o pravech k zapisu do adresare (ma byt, nebo
naopak je spatne, ze psat JDE).

/etc/mail - vse v nem vlastnik root - skupina root, prava 755
my_domain - root/root, 644

Na oci uz nevidim, muze nekdo nasmerovat. To same dela pri kompletne
preinstalovanem sendmailu :(

Diky

Milanz

--