smartd - nez odejde disk

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Úterý Červen 3 22:24:06 CEST 2003

Ing. Pavel PaJaSoft Janousek napsal(a):

> Hezne potkavam disky, na kterych neudrzite ruku ani 2s (a to jsem
> udajne hodne odolny na rukach), to ze jim to neprospiva a ze pujdou
> do kytek je jina... provozni podminky to vhodne nejsou, ale
> kratkodobe se jich bat vylozene nemusite...

Prave ze to neni moc kratkodobe, jede nonstop. Je to Seagate Barracuda
ST310215A a jak to vypada, tak pres leto pod 40°C asi nepujde.

Ale abych moc neodbihal od tematu. Nemate tedy nekdo zkusenost s tim
smartd, mam to nastavene spravne? Nerad bych zjistil, ze jsem to mel
spatne, kdyz uz bude pozde...

--
Vaclav Dvorsky
http://www.akira.cz