TV tuner - problém se zvukem

MUDr. Kamil Navratil navratk na mymail.cz
Úterý Červen 3 22:16:17 CEST 2003

Jan Gregor wrote:

> Pravdepodobne mate nastaveny spatny typ tuneru, viz options u modulu
> tuner (v /etc/modules.conf). Pri detekci wonderu se mu automaticky
> jeden typ tuneru (myslim tecram), ja osobne mam ale ve wonderu cip od
> philipsu.
>
> Jan Gregor

 Děkuji za podnětnou myšlenku - při instalaci jsem postupoval podle návodu
na abclinux.cz, kde jako tuner používá TEMIC 4006-FN5 - má podporovat
všechny dostupné normy, v kernelu - (tuner.h) je uvedený, modul se loaduje
s tuner=19, který tomu má odpovídat, při zavádění modulu jej správně
detekuje.
 Problém bude možná v tom, že má automaticky volit normy - B/G, D/K atd.
 Otázka zní - jak donutit modul detekovat FM-D/K1, nebo který jiný modul
bych měl použít.
 Pro úplnost přidávám ještě výpis /etc/modules.conf:

#TV Karta
alias char-major-81 videodev
alias char-major-81-0 bttv
pre-install bttv /sbin/modprobe -k msp3400; /sbin/modprobe -k tuner
options bttv radio=0 card=64
options tuner type=19

--
Why to use Window(s) when there's a door? Use a real OS, use LINUX.