CACHOVENE INDEXY IMAPu

Úterý Červen 3 23:55:37 CEST 2003

On Tue, Jun 03, 2003 at 02:56:49PM +0200, P-A-N-D-O-R wrote:
> ale sa jedna o interny podnikovy system, takze su boxy prislusnych
> kapacit vyzadovane.
>
> To tu fakt nie je nikto, kto ma take velke imap boxy v prevadzke?

Pouzivam OpenWebMail, ktery leze po mailboxu sam (perlove skripty) a
indexy si dela. Neni na nem hezke, ze je to samy suid-perl, ale jinak je
moc hezky a funkcni (hlavne je to imunni na klasicke Outlook-viry):

ftp://ftp.linux.cz/pub/linux/people/milan_kerslager/RedHat-9/RPMS/openwebmail-2.01-3.9.20030520.noarch.rpm

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz