dve PC na UPS

Petr Simek psimek na jcu.cz
Středa Červen 4 06:57:05 CEST 2003

On Wed, 4 Jun 2003, Petr Vileta wrote:

> [...]
> Je jedna UPS, ktera ma vystup pro COM a komunikuje s PowerShute nebo necim
> podobnym. Pak jsou dve PC, jedno je na linuxu a druhe na W2k a obe jsou
> zapojena do stejne UPS. Kdyz vypnou proud a UPSce zacnou dochazet baterky,
> tak samozrejme posle povel pro shutdown systemu a ukonceni vsech procesu,
> jenze to bohuzel muze poslat pouze jednomu z tech PC. Tak jsem si myslel,
> jestli neexistuje pro Linux nejaky SW, ktery by ten prikaz z UPSky (napr na
> COM1) poslal proste pres COM2 na to druhe PC. Predpokladam, ze v Linuxu to
> pujde zaridit rozhodne snadneji, nez ve widlich.

Myslim ze apcupsd to umi - posilaji si signaly po siti (ty dve PC musi
byt na LANce). Na obou bezi apcupsd, jen ma pipojenou UPS a informuje
pres snmp ostatni masiny na siti, na nich posloucha take apcupsd ktery
misto z ups bere ty informace ze site a kdyz hlavni apcupsd dela shutdown
udela ho taky.