OT: session PHP, Apache, RH 7.3

Petr Kincl pkincl na synergy-net.cz
Středa Červen 4 10:40:09 CEST 2003

Dekuji
Zajimave je, ze pokud jsem to zkusil na jinem virtualnim webu, ktery bezi na standardnim portu 80, tak vse funguje. Na virtualnim webu, ktery mam na portu 1111 se mi to nedari (stejne stranky). Zajimave (?)

> Pokousim se pouzit session v PHP, mam je povoleny v php.ini. Pokud dam
> session_start(); session_register("a"); $a=1; tak se mi do odkazu na dane
> strance prida PHPSESID, ale pokud pouziji na jine strance
> $b=$HTTP_SESSION_VARS("a"); echo $b; tak v $b neni nic. Pouzivam RH 7.3 s
> nejnovejsimi updaty. Omlouvam se za OT, ale snad mi nekdo poradi v cem
> muze byt problem.
zkuste "echo $_SESSION["a"];"
a pokud je moje doměnka správná prostudujte poslední dokumentaci k PHP
příště bude lepší se ptát v 'cz.comp.lang.php'

Zeptal jsem se i tam, dekuji

Petr Kincl