pripojeni ADSL

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Středa Červen 4 10:58:01 CEST 2003

Dne Tue, Jun 03, 2003 at 11:41:25PM +0200, Radek Hyršl napsal:

> Na Debianu jsem to minuly tyden take rozbehl bez problemu s podporou PPTP.
> Jenze v RH jsem PPTP nenasel tak jsem zkousel pouzit PPPoE. Jestli tomu
> dobre rozumim, tak PPPoE u nas nebude fungovat? Zkousel jsem i do RH9

Asi ne, kdyz se kouknete do konfigurace modemu co jste dostal od telekomu,
tak je tam evidentne ulozeny i PPPoE profil telekomu, ale na druhe strane to
zrejme nemaji poradne nakonfigurovane.

> doinstalovat podporu PPTP z http://pptpclient.sourceforge.net , ale zatim
> bezvysledne.

To by fakt nemel byt problem. Skuste si stahnout nejaky router co bootuje z
CD, byl treba zminen na rootvi, po ADSL to tam mate za chvili a uvidite, jak
by to melo chodit a pak to nejak priohnete.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Spatril jsem ji tak jak ji panbuh stvoril.
  A stal se ateistou.