Klavesnice bez prepinani -- (was: Mandrake - visící Shift v ICA)

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Středa Červen 4 11:19:28 CEST 2003

: Odesílatel: Jaroslav Lukesh <lukesh na seznam.cz>
: Dekuji, mel jste dobry cuch. Zakomentoval jsem prepinani klavesnice,
: xkbcomp-em zkompiloval a poslal kolegovi co jeste kysne v praci aby to
: ----------
: Odesílatel: Pavel Kankovsky <peak na argo.troja.mff.cuni.cz>
: > V nějakém TXT editoru na řádku stisknu Shift + šipka_kamkoli, označím
si
: > text, pustím shift - no a jako bych nic nepustil, když si kliknu třeba
: > myší tak se mi označí text a nejde se toho zbavit jinak než divokým
: > mačkáním obou shiftů (někdy taky ne).
:
: Ze mate nastaveno prepinani klavesnic na oba shifty? Pustte xev
: a podivejte se, co to posila: nejspis zjistite, ze pri zmacknuti shiftu
se
: posle jiny keysym nez pri pusteni. Coz jaksi nektere programy zmate.

Kupodivu to nepomohlo. Nove kompilovana klavesnice lze prepnout do
neceskeho modu taky. A zasekava se stejne.

Tak teda fakt nevim, netusite nekdo jak vyrobit ceskou klavesnici bez
prepinani?

DEkuji, JL.