postfix preteceni fronty

Ing. Jakub Jelinek jelinek na goa.braillnet.cz
Středa Červen 4 11:54:45 CEST 2003

Prosim Vas o radu, v postixu jsem nastavil
mailbox_size_limit = na 99MB (psano v bytech)
maximal_que_lifetime = 1

to z duvodu, ze se posilaji vetsi maily (i 10MB) a obcas blbne spojeni.
i tak mi to ale obcas (pokud se poslou ty maily kolem 10MB nasledujici:

queue file size limit exceeded, skipping further client input

takze bych potreboval poradit, jak zvetsit ten limit a tez info o tom, co se stane s postou, ktera je takto nahlasena...
ono se totiz zda, ze posta normalne odesla a ze to i dal posila... ale znervoznuje me ta hlaska ... skipping...

moc dik za rady