Internetové bankovnictví komerční banky

Petr Bravenec pbravenec na solartec.cz
Středa Červen 4 12:42:46 CEST 2003

4. dubna tohoto roku se v krátkých zprávičkách na rootu objevilo toto:

Používáte internetové bankovnictví Komerční banky a rádi
byste ho provozovali i na Linuxu? Na dotaz, kdy bude
mojebanka.cz fungovat pod Linuxem, dostal náš čtenář
od KB tuto odpověď: Váš námět byl zařazen do seznamu
požadavků se střednědobým horizontem řešení a termín jeho
realizace bude závislý zejména na četnosti podobných požadavků
od našich dalších uživatelů. Takže chcete-li zvýšit naději na
realizaci, zkuste psát na mojebanka na kb.cz.

Jak mi bylo doporučeno, napsal jsem do KB a jejich odpověď-neodpověď
mě nijak nenadchla, takže jsem jim psal znovu. Chtěl jsem se zeptat:

Psali jste někdo do KB také? Je KB pod dostatečným tlakem?
Nebo se snažím sám?

--

email: pbravenec na solartec.cz
telefon: 777 566 384