Re: Re: Internetové bankovnictví komerční banky

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Červen 4 13:55:38 CEST 2003

> Ale chtelo by to mit na konte alespon 100 mil. jinak jim to bude putna i
> tak.

A znate tu budovatelskou pisen, co se tam zpiva "Az nas budou miliony..."
Jinymi slovy, kdyz to takto udela vic lidi, uz to zacne nekde byt videt. A i
kdyby ne, je mi to fuk. At si KB dela co chce, at si zustane treba pouze pri
podpore msie. Zrovna tak je mi jedno, jestli treba uzivatele pristi verze
Windows budou podle EULA muset chodit kazde utery bez trenyrek. Dokud ma
clovek moznost vyberu (vcetne moznosti nepouzivat to), je vsechno v poradku.
A tim koncim, je to brutalni OT, pokud mate chut si povidat, muj mejl je vam
k dispozici.

S pozdravem Zdenek Bohm