Internetové bankovnictví komerení banky

Petr Bravenec pbravenec na solartec.cz
Středa Červen 4 14:34:27 CEST 2003

>Nemusi to byt pravda. Muze se stat, ze se pet takovych zruseni kont se
>stejnym duvodem objevi na stole nejakeho sefa, co ma blbej den a potrebuje
>nekoho servat. Krasna zaminka servat programatory, ze nam kvuli nim
>odchazeji zakaznici. Da jim ukol predelat to do tydne a je to.

Vida. Když jsem jim psal v dubnu, poslali mi odpověď
"my nic nevíme, zeptejte se ve vedlejší kanceláři" a
vypadalo to, že nemají představu, o čem to mluvím.
Teď už v oddělení péče o zákazniky vědí, že existuje i Linux
a psali, že se uvažuje o podpoře zhruba během jednoho roku.

Petr Bravenec

--

email: pbravenec na solartec.cz
telefon: 777 566 384