trideni posty

discuss na email.cz discuss na email.cz
Středa Červen 4 14:59:42 CEST 2003

> Co zkusit virtusertable s necim jako :
> xyz na xyz.mydomain.cz xyz na vnitrniserver.mydomain.cz

> nebo
> xyz na xyz.mydomain.cz xyz@[IP adresa vnitrniho serveru]

Diky za tip, ale ma to hacek: ja bych potreboval rozeznat mezi mnoha adresami ruznych useru ve tvaru
napr.: xxx na mydomain.cz,  xxy na mydomain.cz, yyz na mydomain.cz ktere chodi na server(1) prave tu jednu
xyz na mydomain.cz a tu transportovat na server(2).

V minule reseni bylo prave takove, ze se vytvorila pro usera  xyz na mydomain.cz jedna
subdomena xyz na xyz.mydomain.cz a maily chodici na ni se pres transport table smerovaly
na IP serveru(2).

No a pokud udelam virtual table:
xyz na mydomain.cz xyz na IP.ser.ve.ru
tak to samozrejme nejede protoze tam chybi nejaka virtualni domena :)

Tak uz fakt nevim, jestli nekdo vite, prosim poradte

dik TomAS