sekundarni DNS a mail server

P.L. plnews na seznam.cz
Středa Červen 4 15:34:35 CEST 2003

To by asi bylo lepší se zeptat jinde. Nicméně

1. na W2k Server se nainstaluje DNS a v něm se pomocí správce DNS vytvoří
nová doména a při vytváření se zvolí, že se jedná o sekundární DNS a zadá se
IP adresa primárního DNS. Na Linuxu pak musí být povoleno vypsání domény z
IP sekundáru a nejlépe zapnuta notifikace při změnách.

2. W2K má SMTP server, na kterém se ve správě počítače vytvoří nová vzdálená
doména a nastaví se, jestli má poštu přeposílat na konkrétní server nebo
podle DNS. Trochu mi ale uniká význam, pokud jsou oba servery ve stejné síti
na jednom připojení k Internetu.

Petr