dve PC na UPS

"Jiří Lisický" lisicky na datis.cdrail.cz
Středa Červen 4 14:52:58 CEST 2003

V Wed, 04 Jun 2003 07:04:51 +0200, Zdenek Drlik napsal(a):

> Apcupsd to umi, na strance
> http://www.apcupsd.com/manual/master-slave.html najdete popis jak to
> funguje a priklady konfigurace.

Ano taky jsme to tak jednu chvili měli. Ale Win administrator chtěl mít
svoji vlastní UPS.
Teď tou UPSkou živím 3 linuxy.
Akorát bacha na jednu věc! Musíte mít ty mašiny spojené po síti, která je
taky na UPS. A musíte zjistit jak dlouho dokáže ta síť jet i při výpadku
proudu a do konfigurace pak nastavit menší číslo - počet minut od výpadku
po zahájení shutdown. Pokud aktivní prvky nejsou na stejné UPS nelze tedy
použít to, že apcupsd čeká na UPS až mu řekne: "už mám málo, je na čase mě
vypnout".