Auto záloha DB MySQL do TXT + poslani emailem

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Středa Červen 4 16:09:02 CEST 2003

Tomas Fronk wrote/napsal:
: Zdravim,
: mam dotázek.
: Nainstaloval jsem RH7.1 (Apache, MySQL, PHP, SAMBA) - pro vnitrni aplikaci
: na správu smluv.
:
: Dnes jsem to zprovoznil, ale jelikož je to na starsim PC, chtel bych
: zabránit případné ztrátě dat v databázi.
:
: Zná někdo způsob jak to efektivně zálohovat,
:
: Představa - spustim skript, který celou databázi (jsou tam 3) vyexportuje do
: TXT pak ho flákne do emailu jako přílohu a odešle.
:
: Je to poprve co delam s Linuxem a prosim o radu. Pokud možno STEP-BY-STEP

Podívejte se na program mysqldump, který umí vypsat databázi do souboru,
pro odeslání můžete použít například program mail.

  mysqldump -u root -pheslo -A | mail kam-to-poslat na koren.cz -s Databaze

  Je vhodné změnit root a heslo na něco, co může pouze číst.

  Automatizace cronem je již jednoduchá, man cron

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster
"Nápis na ukazateli: Do cíle zbývá 5623 falešných kroků."
        -- S.J.Lec