Domeny tretiho radu

Ondrej Sury sury.ondrej na globe.cz
Středa Červen 4 16:53:25 CEST 2003

Michal Kubecek <mike na mk-sys.cz> writes:

> Ne, funguje to. Kdyby to bylo tak, jak tvrdíte vy, nebylo by možné
> realizovat glue záznamy. Musíte prostě počkat, ten systém má určitou
> (poměrně značnou) setrvačnost.

Pripadne by mohlo pomoct restartovat ony cachujici nameservery nebo se pro
kontrolu ptat primo autoritativniho nameserveru.

Mimochodem misto

domena.sk.                 IN  MX     0     mail

se da psat:

@                          IN  MX     0     mail

je to pak trochu konzistentejsi vzhledem ke zbytku souboru...

O.

--
Ondrej Sury - co/CTO                Globe Internet s.r.o. http://globe.cz/
Tel: +420(2)35365000 Fax: +420(2)35365009     Planickova 1, 162 00 Praha 6