Zahadna vytaceni (ISDN, Linux SuSE 8.1)

Pavel Krpata pavel.krpata na spika.cz
Středa Červen 4 17:34:02 CEST 2003

spojeni

> Je mozne, ze nejaka cisla mohou byt primo v pameti pristroje. U
> klasickeho analog modemu
> to je bezne, pak staci zadat najeky AT prikaz a toci se ulozene cislo.
> Mozna ma nejaky
> pristroj i volbu zkouset postupne vsechna ulozena cisla - kdo vi? Je to
> jen napad...

To me napadlo taky, ale interni ISDN modemy maj AT prikazy emulovane pres
driver. Zkousel jsem se drivat na konfiguraci i pres windowsi ovladac, ale
ani tak jsem se nedostal k zadnemu seznamu cisel.
Kdyz dam pod linuxem isdnctrl status ippp0, tak vypise ze ma nastaveno k
vytaceni jedno cislo a to je to spravne k internetovemu providerovi. Fakt
nevim odkud se berou ty ostatni :-(

PK