Re: Třídění pošty

discuss na email.cz discuss na email.cz
Středa Červen 4 17:50:25 CEST 2003

Diky za nakopnuti,

zitra vyzkousim, ale uz ted se obavam jedne veci:

jak pisete ze na vasem fw (server0) vse chodi na server1 a tam to vlastne tridite a pak posilate na server2,
takze muzete pouzit aliasy, protoze se jedna o lokalni vec.

Muj problem (a to jsem asi neupresnil) spociva v tom, ze ja potrebuju tridit maily uz na serveru0 (ktery je relay)
ponevadz tyto maily nesmi projit pres server1 (kde jede antivirova ochrana) naopak server0 je musi
transportnout na server2 s vynechanim serveru1.

No vyzkousim neco podobneho na serveru0 ale obavam se ze kdyz jede MTA Postfix v relay modu
ze neumoznuje pouzivat aliasy :(

TomAS